Zeryaaaa

Zeryaaaa
@Zeryaa02
Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım?
Bir Onur Can atasözü der ki :
Bırak damlasın gözünden içinden gelenler...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kısa bir sessizlikten sonra Meg "Keşke kalbim olmasaydı. "dedi "Öyle sızlıyordu ki..."
Olsun mu olmasın.. 🎶
"Sinsi bir yağmur altında beraber yürüyoruz Ve ikimizde ıslanıyoruz Ben ne yağmurlar gördüm Sitâre Ben kaç kez iliklerime kadar ıslandım..."
Geçmiş, bugün ve gelecek birbirine girmişti ve genç, bu engin, bu ılık dünyada bir o yana bir bu yana salınarak, kız uğruna maceralara ve asil işlere girişiyor...
Sayfa 28·Kitabı okuyor