Kadın,bir erkeğin tahlil ve muhakemesi altında,basit bir mahluktur.Onlar bütün cazibelerini,tılsımlarını,çıldırtıcı ve bayıltıcı kuvvetlerini bizim hassasiyetlerimize borçludurlar.Erkekler biraz daha soğuk kanlı olsalardı,kadınların ebedi esareti muhakkaktı.Birçok kadınlar,sevimli ve cazip olduklarını erkeklerin ağzından öğrenirler,bu cemileleri işitmeseler sevimli ve cazip olmazlar.