Zeynep

Artık ne mutlu ne de mutsuzum Her şey geçip gidiyor…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı şeyler berbattır , bazen üzgün olmak gerekir ve bu gayet normaldir.
Ey nefsim dedi : “ Sen hiç susmayacak mısın ?”
Filizlenen Düşünceler
Şüphe, arsız bir tohumdu. Aklına bir kere düştü mü, sen çürütmek için ne kadar uğraşırsan uğraş, yine de filizlenirdi..
Her müdahale kurtuluş değildir
"Birini o andan çekip alman, onu kurtardığın anlamına gelmez."