Sizin de öğretmenler gününüz kutlu olsun; bana güvensiz olmayı, koşulsuz sevmemeyi, karşılıksız iş yapmamayı öğrettiniz. Ama ben tembel bir öğrenciyim, öğrendim fakat YAPAMİYORUM !
Davranışa yansımayan, içinde samimiyet olmayan hiçbir şeye karşı en ufak inancım yok benim. Bana dünyanın en güzel cümleleri kurulsa bile ; ben karşımda gördüğüme bakıyorum, bende oluşturduğu duyguya bakıyorum. Ve gördüklerim beni hiç yanıltmadı...