> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil,
Düştüklerinde kalkabilenlerdir... <
Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Her şey normal geliyordu biz insanlara zaten. Alışmak fıtratımızda vardı.
Alışmak çoğu durumda bizi birçok kötü ruh halinden kurtarsa da aslında tüm kötü hallere yine kendisi sokuyordu. Alışmamalıydık dünyaya bu denli. Nerede duracağımızı, nerede döneceğimizi, nereye varacağımızı iyice düşünmeliydik. Kapılıp gitmek bizi sadece sürükleyecekti..."
"Hiçbir zaman eskisi gibi iyi biri olamayacağıma inandığım kadar, O'nun izniyle hiçbir zaman eskisi kadar kötü şeyler yapmayacağımı da biliyordum artık."
"...size kusurunuzu göstermeye çalışan insanlara karşı sadece tebessüm edin, herkesin kendi kusurunu gördüğünü hatırlayın ve birisi hakkında konuşmadan önce birkaç defa daha düşünün.
Kusur görenindir."