◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆

◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆
@ZeynaRei
> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil, Düştüklerinde kalkabilenlerdir... < Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
"Yanlış olduğunu bile bile hata yapmanın affı mı olurdu hiç? "
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bir insanı sevmek, bir insanın en büyük zayıflığıydı bence."
Puan vermedi·200 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2023 00:00
Yeni yılın ilk kitabı, güzel bir başlangıç Bir kendini arayış kitabı, anlamlı bir yolculuk @ikradanidrake ile beraber @ahbap_kitap tan @rabia_asar_ ın kaleminden severek okudum... S Ü V E Y D A ; yani kalbin ortasındaki gizli günahların bulunduğu siyah benek... Hangimizin gizli günahları yok ki, hiç birimiz kusursuz değiliz. Ancak bunu kabullenip, süveydamızı keşfedip, kendimizi sarıp sarmalarsak; iyileşmemiz, doğruya yönelmemiz daha kolay olmaz mı? İşte bu kitap ile o yolculuğa şahit oluyoruz. Güzel bir okuma oldu benim için ♡ Yazarımız ' İçinde sana ait bir cümle var.' diyerek imzalamıştı kitabımı; Ve ben o cümlemi buldum, hatta iki cümlem var benim ☆◇☆ "Hiçbir savaş, kendi kendine verilen savaştan daha zor olamazdı." ☆◇☆ "İnsanın yaşadığı zor olaylar, o insanı yaşarken zayıflatıp arkada bıraktığında güçlendirirler."
SüveydaRabia Aşar · Ahbap Kitap · 2022161 okunma
"...kocamı aldatıp aldatmadığımı sorduğunda demek istediğim buydu işte. Aslında aldatmamıştım, ama ondan büyük bir sır saklamıştım ki, bu da aldatmak sayılır. "
"Tüm bu olanlar hakkında beni en çok yaralayan şey, bana yapmana izin verdiğim şeydi, dedim. Elini çekti, artık bana dokunamayacağını anlamıştı. Annenin her şeye katlandığını söylemen beni çok etkiledi, çünkü benim de yaptığım şey buydu. Bir sorun olduğunu düşünürdüm, seni sorgulardım, sense beni eleştirir, paranoyak, kıskanç, kontrol delisi olduğumu filan söylerdin ve ben susardım, sorunun bende olmadığını bildiğim halde. Kendimden çok sana güvenmiştim. O Amerikalı kadınla yaşadığın ilişki mesela. Bir sorun olduğunu biliyordum, gayet normaldin, ama farklıydında. Moralim o kadar bozulmuştu ki, doktora gittim, bana antidepresan yazdı. Bana ev hayatımla ilgili sorular sordu, ama ben her şeyin yolunda olduğunu söyledim, çünkü sen bana öyle demiştin. Sorunun bende olduğuna inandırmıştın beni."