> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil,
Düştüklerinde kalkabilenlerdir... <
Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
"...kızların bunları yaşaması gerekmiyordu. Hayatı kararmış, kolu kanadı kırılmış bir anneyi hak etmiyorlardı, çünkü ben zaten babalarıyla evlenecek ve onun metresiyle arkadaşlık edecek kadar aptaldım."
" 'Bu şekilde öğrenmeni istememiştim.'
Mirabelle'in söylediği de buna benzer bir şey değil miydi? 'Bu şekilde öğrendiğin için çok üzgünüm.' İkisi de yaptıkları şey yüzünden üzgün değildi, öğrendiğim için üzgündü."