Şimdi kütüphanemde gördüğüm kadarıyla okuduklarımı okuduklarıma ekliyeyim.
Bunu yaparken eski 1k hesabımı aşırı derecede özlüyorum. Ne değerli anılar ne değerli alıntılar incelemelerim vardı, kaydettiğim kitaplar hepsi...
Bu hesaba emek veremiyorum yine kafama eser külliyen kapatırım diye.