Zeynep Demir

Zeynep Demir
@Zeyneldem
-Odunun biricik papatyasi.. SON yaşamimin en karişik oldüğu dönemde,karşima çikan ışıksın:)
@Besim ulunun öğrencisi
DİYARBAKİR
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
"Dünya güzeldi içimde güzel olsun istedim.İçimde bir suçluluk ,hatta kötülük yokmuş gibi yaparsam,yavaş yavaş kötülüğü unuturdum.Böylece hiçbir şey olmamiş gibi yapmaya başladim.Hiçbir şey olmamiş gibi yaparsaniz ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa,hiçbir şey olmaz sonunda."