Yılbaşına 4 gün kaldı inanın hiç mutlu değilim. Ne bu sene beni mutlu etti ne de seneye beni mutlu edicek çünkü bitmiyor biz dünya güzelleşecek derken daha da kötü bir hal alıyo . Bir sürü savaş , durmayan depremler , insanların birbirine olan sevgisizliği , mazluma zalim olan insanlar yıllardır bitmiyor bitmeyecek de ben buna inanıyorum , ne zaman ki dünyayı gerçekten sevgi sardı işte o an inanırım yeni yılların güzel geçeceği ...