Herkes yaşamının ilk yarısında kumaşın yüz tarafını, ikinci yarısındaysa ders tarafını görür. Kumaşın tersi güzel olmasa da daha öğreticidir, çünkü iplerin bağlantısını çıkarır.
"Her şeyi görmek güzeldir, ama O şey olmak korkunçtur" Buna göre çocuklukta, nesneleri iradenin tarafı olan oluş tarafından değil, daha çok görme tarafından, yani tasavvur, nesnellik tarafından biliriz.