Öncelikle kitabı beğendim.İlk başlarda kızın özel durumunu pek anlayamasam da okudukça anlamaya başladım.Bu kitabın ikincisi de var.Herkese tavsiye ederim.Bu kitabı okursanız ikincisini de mutlaka okuyun.Bu kitabın filmi de var, çok güzeldi, kitabı okuduktan sonra filmini de izlemelisiniz.Bu serinin üçüncü kitabı çıkıcağı için çok heyecanlıyım.