Zeynep

Zeynep
@Zeynep_74
Hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olamayacağını henüz idrak etmemiştim.
5/10
·296 syf.··
2022 1. kitabı
Sen,Ben ve 36 Soruyu yaz tatilinde bitirmiştim ve beğendiğim bir kitapti. Diyalog yöntemiyle yazılmıştı. Ve genelde diyalog yöntemiyle yazılan kitapların sağlam cümlelerle desteklenmesi gerekiyor. Bu kitap bunu gayet iyi başarmıştı sadece bazı kısımları anlayamadım.Kitabı kolayca okuyacağını dusunmustum ama bir türlü bitiremedim monoton ilerliyordu. Kitabın konusu ve içeriği genel olarak güzeldi bir çırpıda bitirilebilecek bir kitap. Çerezlik ve eğlenceli. Kitap Paul ve Hildy'in ara ara ailevi konularını ve hayatlarını ele alıyor.Paul'u çok sevdimmm.Eğer texting tadında tatlı bir romantik kitap okumak istiyorsanız kesinlikle okumalısınız
Edebiyat
Sen Ben ve 36 SoruVicki Grant · Yabancı Yayınları · 2018430 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·492 syf.··
2021 27. kitabı
Ben Sesini Duyur'u yakın bir zamanda bitirdim. Ama yazarın diğer kitabı olan av serisini önceden okumuştum ve bayılmıştım. Kitap her şeyiyle mükemmeldi. Sesini Duyura da bu beklenti ile başladım ve yine her şeyiyle harika bir kitap okudum. Sesini Duyur bence çerezlik bir kitap ben iki günde bitirdim ve çok hızlı akıyor kitabın sonuna nasıl geldiğinizi anlamıyorsunuz. Kitabın içindeki şarkılar olsun akıcılığı olsun betimlemelere kadar çok iyiydi. Alar karakterini çok sevdim delidolu bir karakter ve kitap boyunca beni güldürdü Başlarda Boraya biraz sinir oldum. Ama onunda bende yeri ayrı çok ayrı Maya da çok güçlü bir karakterdi kararlılığı,olaylara karşı davranislari...bütün karakterler çok iyiydi. Uygar, Maya,Bora... Okurken hepsine hayran kaldım. Kitapta geçen olaylarda cok iyiydi.Bu sene okuduğum en iyi gençlik kitabıydı. Eğer hem çerezlik hem de romantik bir kitap arıyorsanız. Koşun ve kitabı okumaya başlayın.
Edebiyat
Sesini DuyurM. Rise · Ephesus Yayınları · 20202,691 okunma
8/10
·280 syf.··
2021 18. kitabı
Kitabı çok sevdim. Yani akıcı bir kitaptı ve çok tatlıydı. Masum bir aşkı anlatıyordu. Ama kitapta çocuk tam bir badboydu ve klişeydi. O yüzden puan kırdım. Ama kitabın karakterleri çok iyiydi. Yani okudukça Minos minnoş oluyorsunuz. Ayrıca kitapta olaylar tahmin edilebilirdi. Bu yönünü sevmedim. Bu arada ben bu seriyi okumaya ilk bu kitapla başladım aslında sıralamanın önemli olmadığını söylemişlerdi ama ilk kitaplardan spoiler yedim. Bence sırayla okuyun.
Edebiyat
Kitap Kurdu ve ÇirkinAshley Poston · Yabancı Yayınları · 2020699 okunma
10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
Kitap çok güzeldi. Yazarın yazım dili hoş bir şekilde bana değişik geldi. Sürükleyici ve rahatlatıcı bir anlatımı vardı. Kelimeleri yalındı. Emily'i gerçekten ama gerçekten çok sevdim. Yaşadıkları,dusunceleri ve olaylara yaklaşımı... Her şeyiyle Emily'nin yeri benim için hep ayrı olacak galiba. Diğer karakterler de fazlasıyla iyiydi. Elizabeth teyze başlarda fazlasiyla sert olsada zamanla yumuşamaya başlaması hoşuma gitti. Kitabın kapağı ve ayracı çok güzel Sürükleyici ve çerezlik kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız.
Edebiyat
Emily -1-L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20211,115 okunma
9/10
·376 syf.··
2021 22. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2021 18:02
Kitabı çok beğendim. Yazım dili çok akıcıydı. Ben çok çabuk bitirdim. Bu kitapta bence betimlemeler çok önemliydi ve yazar betimlemesi çok iyi yapmıştı. Kitabın son kısımları beni fazlasıyla şaşırttı. İşlerin bu raddeye geleceğini hiç düşünmemiştim. Bu arada kitap fantastik ve ben şu sıralar fantastik kitap çok okumak istiyordum ve iyi ki bu kitabı okumuşum. Maia ve Edan karakterlerini çok sevdim. Maia güçlü, kararlı ve cesurdu. Eğer içinde büyünün olduğu iblislerin hayaletlerin bulunduğu bir kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız. Bu arada kitabın ikincisi 2022'de çıkacak.
Edebiyat
Şafağı ÖrElizabeth Lim · Yabancı Yayınları · 20211,139 okunma