Zeynep Tunçer

Zeynep Tunçer
@Zeynep_Tuncer
Yalnızlığın tadını çıkarmak kendiyle barışık insanlara has bir durumdur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nerede başlardı kötülük? Nasıl sızardı içeri?Kişisel bir şey miydi kötü olmak? Bir amacın arkasına mı saklanırdı hep, yoksa o amaç insanın içinde mi gizliydi sinsice?
‘’Ne güzel yandındı o yangın herkes yeniden yaşadı ve unuttu yaktığımız mutluluğu unutma’’
Çünkü daima ‘ötekini’ severiz, daima onu ararız, hayatın bütün koşullarında ve değişikliklerinde…
Yalnızlıkta insan her şey ile tanışıyor ve artık hiçbir şeyden korkmaz oluyor.