Her ne kadar çocuk kitabı gibi görünse de kesinlikle her yetişkinin okuması gerektiğini düşünüyorum..
Okurken defalarca düşündüren, gülümseten, tefekkür ettiren belkide bu yaşımıza kadar düşünmekten kaçtığımız, hâlâ da cevap bulamadığımız sorulara yer veriyo ve olay örgüsü içerisinde çok akıcı ilerliyor.
"Eğer kim olduğun hakkında düşünmezsen bunu senin yerine başkaları yapar!
Eğer kim olduğuna dair gerçekten sağlam bir cevabın yoksa başkalarının eline tutuşturduğu cevaplarla yetinirsin!"