Televizyon haberlerine bakmamaya gayret ettim o dönemde. Görmezsem bu işteki sorumluluğumdan kurtulabilirim; bilmezsem vicdanımı ve kendimi aklayabilirim diye umuyordum.
İnsan bazen tanıdıklarındansa hiç tanımadığı birine kendini anlatmayı tercih edebilir diye düşündüm. Herkesin bazen kendinden bahsetmeye, konuşurken unuttuklarını hatırlamaya ihtiyacı olabilirdi.