Öncelikle John Steinbeck'in "İnci" kitabıyla ilgili yorum yapmak istiyorum. Kitabın konusu ilgimi çekmişti ancak kitabı okumaya başladığımda kitaptan fazlasıyla sıkıldım ve beni sarmadı. Olay örgüsü olarak çok fazla bir olay yoktu aslında. Sadece belirli kişiler etrafında dönüyor olay. Kitabın sonunun bu şekilde bitmesini beklemiyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Konuşmalarınıza o yabancı lakırdıları sırf bilginizi göstermek için katıyorsanız, iyi biliniz ki bu çeşit bilgi göstermenin ipliği çoktan pazara çıktı.