Zeynep

Zeynep
@Zeyneps1_
If I die, don't cry, look at the sky and şad goodbye . . .
Ne kötü değil mi? İnsanın sende boğulup kendi içinde ölmesi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızca tek bir insan türü varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?
Umutlarının öyle fazla çoşmasına izin vermezsen, hayal kırıklığına uğramazsın.

Zeynep

, 1000Kitap'a katıldı.