📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten o kadar duygulandım ki özellikle son sayfalarda. Göz yaşlarıma hakim olamadım. Bir savaşı ölümün ağzından anlatmak bence çok yaratıcı bir düşünce. Ölüm hikayeyi kendine has bir üslupla bazen güldürüp bazen de hüzünlendirerek anlattı. Çok keyif alarak okuduğum bu kitabı herkese öneriyorum. Bir zamanlar insanlar neler yaşamış görmek, üstelik bunların çok da eskide değil 1940larda yaşandığını görmek insanı çok etkiliyor. Nazizm o kadar içi boş bir ideoji ki o zamanlar bunu destekleyenlerin çoğunun sürü psikolojisi ile hareket ettiğini ve bir diktatör tarafından yönetildikleri için bazı şeyleri zorunluluktan, hayatta kalma arzusundan dolayı yaptıklarını düşünüyorum. Savaşı Yahudilerin ağzından çokça dinlemiş, izlemiş, okumuş olabilirsiniz. Ama bir Almanın ağzından dinlemek oldukça farklı bir deneyim oldu. Savaşta onlar da çok yaralandılar aslında. Herkese mutlaka öneriyorum ama hassas kalpler çok etkilenecek şimdiden söylemesi.