O kadar güzel bir kitap okudum ki uzun süre üstümden atamayacağıma okuduğum her kitapta bu hissi arayacağıma ama çok da bulamayacağıma eminim. Öncelikle ben yazara çok teşekkür ederim. Bizi böyle bir evrenle tanıştırdığı için. Kendimi çok şanslı hissediyorum bu evrenin farkına varabildiğim için. Öylesine muhteşem bir seriydi ki iyi ki filmleri bana yeter diyerek düşünmeyip bu duyguları tatma fırsatına sahip olmuşum. O büyülü evrenden çıkmayı gerçek hayata dönmeyi hiç istemedim. Ama işte seri bitti ne yazık ki. Rowling bir seri daha yazsa sanırım çok mutlu olurum. Diyeceklerim bu kadar keyifli okumalar herkese.
Henüz bitirdiğim kitap ile ilgili düşüncelerimi hemen paylaşmak istedim. İçimde hem büyük bir mutluluk hem de hüzün var çünkü serinin son kitabına geçeceğim. Harry Potter evrenine veda edeceğim için o kadar üzgünüm ki anlatamam. Öncelikle teşekkürün en büyüğünü herhalde Rowling hak ediyor çünkü o olmasaydı böyle bir eser serisi ortaya çıkmazdı ve bizler de bu dünyayla hiç tanışmamış olurduk. Okumayanlar için tek söyleyebileceğim söz ise okuyun neyi bekliyorsunuz? Karşınızda kendinizi kaptırıp gideceğiniz büyük bir dünya var içine dalmak ve orada kaybolmak için neyi bekliyorsunuz ? Ahh çok güzeldi başka ne diyebilirim...