"Belki de aşk insanın hayatına geceleyin dörtnala giden bir şövalye gibi aniden geliveren bir şey değildi. Belki hep eski bir dost gibi sessizce yanında bekliyor, belki de müziğin ritmine ayak uydururcasına yavaş yavaş belirmeye başlıyordu.
O kadar güzeldi ki hiç bitmesin istedim. Rowling sen nasıl güzel bir dünya yaratmışsın. Sırf bunun için bile o kadar fazla övgüyü ve teşekkürü hak ediyorsun ki.. Büyük küçük demeden herkesin okuması gereken bir seri. Öyle tatlı duygular uyandırıyor ki insanda bunu tadanlar bu duyguları dünyadaki herkes tatsın istiyor. Şahsen ben herkese ama herkese öneriyor ve hiç vakit kaybetmeden başlamalarını istiyorum.