📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı bitirdim ve hemen yazamayacak kadar duyguluydum o yüzden bekledim. Bu kadar kısa ama bu kadar etkileyici başka bir kitap nadiren okumuşumdur. Karakterlere hemen başından ısınıyor ve onların serüvenini okuyorsunuz. Lennie'nin yufka gibi yüreğini, kıt aklını, masum kalbini okumak sizlerin de içini ısıtıp kalbinizi eritiyor. Başka hiçbir kitapta, ne olur bir şey olmasın hayalleri gerçek olsun nolur mutlu olsunlar, diyerek okumadım. Gerçekten yüreğim ağzımda okudum diyebilirim. Çoğu yerde aman şimdi kötü bir şey olmasın lütfen diyip bir şey olmadığında, şükür bir şey olmadı dediğim bir kitap var mıdır zannetmem. Demek ki ne kadar sevdiysem başrolü... Bu kadar incecik olmasına öyle üzüldüm ki. Ve keşke ah keşke sonunda
bir çiftlikleri olsaydı, tavşanları sevseydi Lennie. Ah keşke... O kadar üzgünüm ki anlatamam. Kitabın bitmesine ayrı, sonuna ayrı, hikâyenin kısalığına ayrı üzüldüm. Ama çok çok çok duygulandım. Dilerim herkes okur ve benim hissettiklerimi hisseder...