Çoook güzeldi. Her ne kadar çok akıcı bir şekilde okuyamasam da yazarın en sevdiğim yanı bence anadolu insanını çok iyi tanıyor. Karakterleri o kadar iyi anlatmış ki, dialoglar çok yerinde. Köylünün birden gaza gelmesi hep birden olaylara verdikleri heyecanlı konuşmaları okumak çok hoşuma gitti. Abdi Ağaya çok kızdım Memed'e hak verdim. Hatçe'ye üzüldüm. Döne'ye acıdım. Iraz'ı çok sevdim. Okumayanlar okumalı:)
Muhteşem bir kurguydu. Kitabın ortalarına doğru sonunu tahmin etmiştim ama yine de son zamanlarda en çok keyif aldığım kitap oldu. Anlatılan karakterleri çok sevdim. Her ne kadar bazılarını tuhaf bulsam da bence Livaneli çok gerçekçi olarak karakterleri anlatıyor. Aslında söylenecek çok şey var ama uygun kelimeleri seçemiyorum o kadar güzeldi :)