Vera..

Vera..
@Zeynepsuzen
Yeşilde huzur saklı, mavide sonsuzluk...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Selam Aleyküm 1000k ))
Bana kitap önerebilirmisiniz.Ama okuduğunuz en çok etkilendiğiz kitap olursa sevinirim.Şuanda okuduğum kitabı sevemedim Saygılar.
Vera..
Ben Beyaz Gemi’den çok etkilenmiştim. Tavsiye ederim.