Büyükanne ölü insanı kolayca tanıyabileceğini söyledi. "Ölü insanlar..." dedi, "Bir kötü insana baktığın zaman pislikten başka birşey görmezsin. Onlar öteki insana baktığı zaman kötüden başka bir şey görmezler. Ağaca baktıkları zaman kereste ve çıkardan başka bir şey görmezler; hiçbir zaman güzellik görmezler. İşte onlar yürüyen ölü insanlardır."
...Hakikaten muhtaç olsaydık, hakikaten sevseydik, o sık sık gelişlerinden birinde adamakıllı yakalar, bir daha gözümüzün önünden, dizimizin dibinden ayırmazdık.
Açlık çekerken aklı dünya üzerinde açlık çektiğini bildiği on binlere kaymıştı sık sık; ama şimdi iyice doymuşken, beyni bunlarla meşgul değildi artık.