Zeynepcan

Zeynepcan
@Zeynezenc
Senin destanını okudum Senin destanını yazacağım
"Bu oda karanlık" diyordum, "bu oda yalnız bugün değil, her zaman böyle karanlık... Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok... Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten bu hikâyeler, bu birbirine çok benzeyen hikâyeler en asıl olanlarıdır.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Ah, hayat, hayat, lanet sana!..
Sayfa 66·Kitabı okudu
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. Her eşyasını ayrı ayrı ve gayet iyi tanıdığım bu odada yalnız onlar her zaman için yeni bir koku taşırlar. Her zaman söyleyecek birçok lafları vardır.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Çünkü azlıkta kalanlar çok olanlara nedense tepeden bakarlar.
Sayfa 35·Kitabı okudu