Zeynep

Zeynep
@Zeyno0141
Ne yapabilirlerdi? Hiç, hiçbir şey... Kaderlerine boyun eğmekten başka hiçbir şey.
Sayfa 52 - Gendaş kültür·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Her şeyin sonu gelmiş... Ne saklamanın, ne beklemenin, ne umut etmenin, ne dönüş isteğinin, ne kederlenmenin, ne korkmanın bir faydası var artık.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Roman
Ele geçirilenler , dizi dizi darağaçlarına çekildi, anlamadıkları bir dille, idam fermanları yüzlerine okundu.
Sayfa 31·Kitabı okudu
1000k
Sadece yaşamak istiyorlar, daha fazlasını değil, sadece yaşamak. Kendi topraklarında, eskisi gibi. Ama şimdi yaşamak için kaçmalı, yaşamak için topraklarını terk etmeli. Yurtlarından topraklarından, köylerinden uzaklaşmalı, mezarlıkları orada bırakmalı.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Duruşu bir ölüm provası gibi. Yüzünde hiç bir iz yok, ne çektiği acıların, ne yılların verdiği yorgunluğun, ne uykusuzluğun, ne tedirginliğin ne de korkunun.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam