İnsanoğlunun büyük çoğunluğu aşırı bencil değildir.Hemen hemen otuz yaşından sonra bireysel hırslarını terk ederler; aslında çoğu durumda da neredeyse birey olma amaçlarını tümüyle terk edip sadece başkaları için yaşarlar ya da budalaca ağır işlere gömülürler.
"Ancak ruh güzelliğini sezebilmek ve insanın olduğu gibi görünüp görünmediğini anlayabilmek için bizim kadınlarımızın, özellikle de genç kızlarımızın çok daha fazla özgürlüğe,çok daha fazla bağımsızlığa, çok daha fazla deneyime ihtiyaçları var