Dört yüz sayfalık kitabın ilk üç yüz sayfasında olayın çözümüne katkı sunabilecek bir tane bile bilgi okumuyoruz, karakterlerin günlük yaşamını polisiye türündeki bir romanda bu kadar detaylıca okumak beni deli etti. Bunların bir yere bağlanmaması daha da deli etti. Olay fena değil ama çok beğendiğim bir kitap olduğunu söyleyemem. İlk birkaç sayfayla son sayfaları okusaymışım keşke.