Şimdi sadece ölü kederimi hatırlayınca anıyorum sevincimi. Ne var ki anılar, rüzgarda uğuldadıktan sonra bir daha duyulmayan bir güz yaprağından ibarettir.
Sadece gülümsediğimi hatırlayın. Ne bir bedel ödüyorum, ne kendimi feda ediyorum, ne de şan ve şeref peşindeyim; merhamet göstermenizi sağlayacak hiçbir şeye sahip değilim ben.
Dostum, sen benim dostum değilsin, ancak senin bunu anlamanı nasıl sağlayacağım? Benim yolum senin yolun olmasa bile, el ele tutuşur birlikte yürürüz seninle.