zey

zey
Да, я думаю о себе в сасе.
istanbul
19 Ağustos 2009
77 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
beyaz leke kargom nie gelmio😭 sizdede boyle mi kargoyu iptal edin falan dio 😿
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beyaz lekenin sonunu öğrendiğimden beri iyi değilim
İste asıl mutluluk biydu, seven birinin yanında olmaktı