O da elhamdülillah müslümandı.Namaza inanıyordu ama,işte.Şeytan bırakmıyordu galiba.Hayır öyle değil.Bu işe küçükken alışacaksın,yoksa namaza alışmak zor.Mevla nasip ederse o başka.
Ölüm ile arkadaş olmak lazım geliyordu ama insanoğlu dünyaya doymuyordu."Ölmeden önce ölünüz"demiş büyükler.Ne mânâya geliyor bu? İçinizdeki canavarı,yani nefsi boğazlayın diyor.
Zor ama zor!
Yine de bu yolda olmak lazım.