Çoook hoş bir kitaptı. Türü deneme ve yazarımız birçok şey hakkında yazmış düşüncelerini, anılarından da yararlanmış. Böyle samimi olduğunuz, güvendiğiniz birinden içinizi ısıtan şeyler dinliyormuşsunuz gibi. Çok güzel tespitleri vardı, olaylara farklı bakış açıları kazandırıyor. 2. Kitap da var inşallah onu da okuyacağım. Başlıklar çok kısa zaten çerez gibi gidiyor. Herkese tavsiye ederimm :)