Çok güzel kitap zaten yazarın başka kitaplarını okumuştum bu kitapta harika zaten bu yazardan kötü bir kitap çıkacağını düşünmemiştim tek kelime ile harika sadece biraz daha kalın bekliyordum gördüğümde acaba herşeyi anlatmıştı gerçekten bu kitapta dedim ama gerçekten beni yine hayal kırıklığına uğratmadi çok heyecanla okuduğum bir kitaptı herkeze tavsiye ederim özellikle tarih kitaplarını okumayı sevenlereEbubekir Subaşı
Ben bu başımı okudum ve bu kapak resmini daha çok beğendim bunu almanızı tavsiye ederim ve diğer kitaplarıda bu yayın evinde daha güzel ben kitap görünüşüne çok önem veren bir insan olarak bunu tercih ettim
Bu kitap gerçekten insana zamanda yolculuk yaptırıyor okumayı çok severek okuduğum bir kitaptı herkeze tavsiye ederim tarih kitaplarını okumak istiyordum ama hiç kendime uygun bir dil bulamamış tım ama Ebubekir subaşının kitaplarını çok beğendim anlatımı çok güzel Ebubekir Subaşı