Zozan Atlı

Çok şey gördüm beni yüzüstü gömün.
Reklam
Onlar sadece gördüklerine inanıyordu. Gördükleri ne kadarsa, hayatları oydu. Neyse o.
Birini babam diğerini annem istedi... Ve yaşadım ben de. Başka çarem var mıydı?
Dünyanın en çaresiz çocuklarına en büyük hayali kurduran, umut edilen o doğal felaketten nefret ediyorum.
Hayat ölüme dahil. Bir işe başlamak, bitirmenin yarısı derler ya. Doğmak da öyle işte. Ölmenin yarısı.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Reklam