Aslında iyiyim gerçekten
Bir kere özgür hissediyorum kendimi
Çapraz yatıyorum yatakta
Oh be, diyorum
Her şey tamamen benim artık
Canım ne isterse onu yapıyorum
Ama bazen, bilhassa akşam olurken
Bir tuhaflık olmuyor değil
Sızlıyorum, özlüyorum
Resimlerini atamıyorum mesela
Bakamıyorum
Kızıyorum, çok kızıyorum
Üzmek istiyorum seni
Canını yakmak istiyorum
Sonra yatışıyorum
Sanada üzülüyorum
Ama iyileşiyorum ya, iyileşiyorum
Müsterih ol. Bundan böyle her Cuma namazına, arkadaşlarınla birlikte camiye gideceksin. Ailene de ihtar çekilmeyecek... Yalnız söz ver, dualarında beni de unutmayacaksın değil mi?
Arkadaşlarımı bilemem, fakat ben, her Cuma, serbest bulunduğum öğle tatillerinde Cuma namazına gitmeye devam edeceğim. Beni affetmenize gelince, ancak suçlu olan affedilir. Ben ise bir suç işlediğimi hatırlamıyorum. Namaz kılan değil, Müslüman olduğu hâlde namaz kılmayan suçludur, Müdür Bey...