“Bu dünyaya niçin gönderilmişti o?”
Hayatı biteviye tozpembe, pürüzsüz ve cilâlı mı geçecekti hep böyle? O zaman “imtihan”ın ne mânâsı kalırdı?
Hayrın karşısında şerri görmeden, tatlının yanında acıyı tatmadan, saadetin yanında elemi çekmeden o imtihanın kıymeti kalır mıydı hiç?
- Ya aşkın evladım? Onu yenebilecek misin?
-Şerefim, namusum, dünya ve ahiretteki huzurum için şu kasırga gibi aniden benliğimi saran, günlerdir beni altüst eden bir aşkı fedâ edecek kadar şuurum var henüz anacığım...
Kabıma sığdıramıyorum aşkı
Gülmek geliyor içimden
Sokaklarda koşar adım yürümek
Tanıdık tanımadık herkese selam vermek
Merhaba ülkemin güzel insanları
Hepinize hepinize merhaba
Sizi de seviyorum