“Aborijinlerin açıklamasına göre
olduğu yerde dönmek insanın içinde bulunan yedi enerji girdabının dönüşünü de hızlandırıyordu;
sadece kollarımı iki yana açmalı hiç durmadan kendi etrafımda sağa dönmeliydim.”
“Hekim, hastanın iyileşeceğine inanmıyorsa, tek başına bu inanç bile emeklerini boşa çıkarmaya neden olurdu.
Şunu çoktan öğrenmiştim:
Eğer hekim hastaya hastalığının tedavisi olmadığını söylüyorsa,
bu hekimin eğitiminde
ve geçmiş deneyimlerinde böyle bir bilginin var olmamasından kaynaklanıyordur.”
“Kim var! " diye seslenilince, sağına ve soluna bakınmadan, fert fert "ben varım! " cevabını verici, her ferdi "benim olmadığım yerde kimse yoktur! " duygusuna sahip bir dava ahlâkını pırıldatıcı bir gençlik...
Necip Fazıl Kısakürek