Acı çekmeyi anlıyabilmem mümkün deyil. Acı çekmek kötüdür,çirkindir,karanlıkdır. Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın renklerine,güzelliğine,coşkusuna sempati duymalı. Haya dair yaraĺardan ne kadar az bahsedersek,o kadar iyi.
Sayfa 47 - Türkiye İş bankası Kültür yayınları·Kitabı okudu
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu...
Sayfa 42 - Türkiye İş bankası Kültür yayınları·Kitabı okudu