Ah bu katı, kaskatı beden bir dağılsa,
Eriyip gitse bir çiy tanesinde sabahın!
Ya da Tanrı yasak etmemiş olsa
Kendi kendisini öldürmesini insanın!
Tanrım! Ulu Tanrım! Ne bunaltıcı, ne berbat,
Ne tatsız, ne boş geliyor bu dünya bana!
-Ah, Bay Kefenyığını ,sonunda gecelerden ve ölümden korkmayı bırakabilecek miyiz?
...
-Yıldızlara ulaştığınız zaman, çocuğum, evet, bütün korkular ve Ölüm'ün kendisi de ölecek.
...her gün ölürseniz, Ölüm'ü düşünecek zaman kalmaz değil mi? Sadece kaçacak zaman vardır. Fakat kaçmayı kesince ... şimdi nereden geldiğini, nereye gittiğini düşünecek zamanın var.