Bir kez daha, anlamaya çalışarak okuyun...
Arayıp da bulamadığınız bir kitabın PDF'ini size göndersem, muhtemelen "teşekkür ederim" dersiniz. Denmesi gereken de budur.
Buna karşılık "Allah belanı versin" deseniz, büyük ihtimalle sizi ciddiye almam; aklınızda bir sorun olduğunu düşünürüm. Öyle değil mi?
Allah Teâlâ da size kulak, göz ve gönül verdiğini hatırlatıyor. Üstelik bunun için bir saat de belirtmiyor. Gerçi siz 7/24 dediniz; evet, haklısınız. O gözü, o kulağı, o gönlü 7/24 kullanıyorsunuz.
Kendisine verilen küçücük bir iyiliğe teşekkür etmeyi bilen insan, işitmesini, görmesini ve idrakini bahşedene karşı şükrü fazla görüyorsa, burada dönüp düşünmesi gereken bir şeyler vardır.
İnsanoğlu ne kadar da cahil, ne kadar da nankördür.