Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir.
_Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim
AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST
Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
_aysel giiti.
+onun için mi üzgünsün?
_yoo.
+döner herhalde. Üzülme ne olursun.
_dönsede farketmez.
+neden.
_artık hiçbiri şey eskisi gibi olmaz ki bir kere mi giiti yüzüne baktığında hep bunu hatırlayacaksın.....