Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir.
_Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim
AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST
Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Bir psikoloğu not defterinden ;"bagzı insanlar çoktan ölmüştür ama yaşamak zorundadırlar. Zamanı geldiğinde ise, eksik olan toprakta ta üzerine atılacaktır