Sıkıntı yok efendiler. Dert insana yol gösterir.
_Seni çok mu yanlız bıraktılar sevgilim
AGALİTERYANİZİM ve FEMİNİST
Beğeni ve takipler kişiye özel değildir lütfen kisisle algılamayın .
Sordum ona:
Bunca derdi bu kalp nasıl taşır?
Dedi ki :
Gözlerine bak!
Nasıl. Küçük degil mi?
Fakat bütün kainatı görüyor.
Allah var, Allah yar..........