Fiyodor, yeni bir iştiha ile devam etti:
-Evet, gevezelik ediyorum. Çünkü benim irademden daima sıyrılarak içime yerleşen bir
soytarı var. Ama zararsız bir soytarı. Bütün hayreti, başkalarını keyiflendirmek olan bir maskara.
Yalnız azizim Aleksandroviç aramızda bir fark görüyorum. Siz imansızsınız, ben inanıyorum.
Gerçi, bir zamanlar benim de şüphe ettiğim olurdu. Fakat, şimdi artık Allah’a inanıyor ve
göklerin benimle konuşmasını bekliyorum...