İnsan insana herkesin özelliklede iletişim problemi yaşayanların rafında bulunması okuması gereken bi kitap. Yazar kitapta insan ilişkilerinde iletişimin önemini anlatıyor. Kitapta iletişim çeşitleri toplumda iletişimin nasıl ilerlediği iletişim kazaları ve bunlardan nasıl kaçınabileceğimiz hakkında bilgiler mevcut. Kitapta çeşitli alıştırmalar yer alıyor bu da okuru canlı tutan bir etken.Yer yer psikolojik tanımlar bilgiler fazla olsada okunması kolay akıcı bir kitaptı.Okumaktan fazlasıyla keyif aldığım bir kitap oldu.....
Ama bir insan sürekli olarak bir kafes içinde de yaşayamaz ; yaşarsa bile gelişemez, büyük bir yalnızlığa düşer ve "varolmayan" bir birey olarak, "otuzunda ölür, altmışında gömülür".