Seytanla işbirliği yapan erkek zihni, kadınların dişil enerjilerini korkuttu.Anaerkil düzenleri yok edip kadını aşağılayarak, eleştirerek ve suçlayarak hemen her konuda saf dışı bıraktı.Kadın enerji giderek pasifleşti, aşağılandı suskunlaştı ve sahneden çekildi.Kadınla seytan arasında organik bir bağ kurularak, dişi enerjinin ruhaniyeti bile kısıtlandı.Hatta bir müddet sonra çağın yönetim otoritesi rahipler sol elin “Şeytanin eli” olduğunu ulan edip sol el kullanmanın günah olduğunu söylediler. Sol elin kullanımını yasaklarken hedefledikleri tek şey dişi enerjinin gelişimine engel olmaktı çünkü sol el kullanıldıkça sağ beyin gelişecekti ve bu da dişi enerjinin güç kazanması demekki.