Züleyha Kılıç

Züleyha Kılıç
@Zlyha_
“… ben zannettiğim bir avuç kayıt mı yani?”
Sayfa 190·Kitabı okudu
Yaşam
Reklam
Yaşadıkların, o anlarda olanlardan mı yoksa o anlardaki düşüncelerinden mi?
“…olan oluyor ve bizler sadece olan ile ilgili düşüncelerimiz sonucu oluşan duyguyu yaşıyor ve bu duyguların oluşturduğu hale giriyoruz. “
Sayfa 163·Kitabı okudu
Düşünce
Direnme, bırak gelsin. İzle, geçip gitsin.
“Yaşam seçimler ve seçimlerinin sonuçlarını deneyimlemektir.” “İnandığın şeyi yaşarsın.”
Yaşama sevinci denen neşe, yaşamda yani anda orada olabilirsen var. Yeter ki zihnin yorumlarında nafile dolanmak yerine, gerçekte kalalım.
Sayfa 144·Kitabı okudu
Yaşam anlardan oluşur, anlarda yaşanır. Ya o an ile bir, onun içinde yerini almış, onu yaşayan ve deneyimleyen bilinçsin ya da ona direnen, karşı koyan, ayrı olmaya çalışansın. O zaman yaşamda olamazsın. İçinde olmadığın bir şeyi yaşayamazsın. Var olamazsın. Yoksun
Sayfa 141·Kitabı okudu
Anı Yaşa
Reklam