Sonra özlüyorsun işte... Onunla çok şey de yaşamış olsan, henüz neredeyse hiçbir şey yaşamamış da olsan, bir gün önce de görsen, hiç görmemiş de olsan, çörekleniyor içine o melun his... Tarifi zor...
"Gitmem." diyenler değil miydi zaten ilk gidenler? " Seni en güzel ben severim." diyenler değil miydi bizi sevmeyenler? Gider canımın içi, gider. Herkes gider. Ya sevgisi biter ya da menfaati biter, gider. En çokta gitmem diyenden korkacaksın. Çünkü en çok gitmem diyenler gider. Kimi eceli gelir gider, kimi başkasını bulur gider. Sonuç olarak herkes bir şekilde gider ve sen öylece kalırsın.