"Olacak iş mi, kadınların -sadece bir grup kadının- böyle birlik halinde yaşaması! Kadınların örgütlenmekten aciz olduklarını, sürekli birbirlerine girdiklerini korkunç kıskanç olduklarını hepimiz biliyoruz."
Erkekleri koruyucu ve kollayıcı olarak gören gelenek ortadan kaybolmuştu. Bu gözü pek bakirelerin korkacakları bir erkek yoktu ve dolayısıyla korunmaya ihtiyaçları da yoktu.
Nihayet, küçük küçük sorular sorarak, insanın dostunun şehirde bir tutsak olduğunu; azıcık hareket etsin diye dışarı çıkarıldığında bile tasmaya vurulduğunu...
"Kadın" soyut düzlemde gençtir ve dahası çekici olduklarını varsayarız. Yaşlandıkça her nasılsa sahneden inip çoğu zaman özel mülkiyete geçerler ya da tamamen ortadan kaybolurlar.